Thursday 10 September 2015

Kenali Penjual Emas Anda

Sebelum membeli emas, anda perlu kenal siapakah penjual tersebut. Pada zaman sekarang, ramai yang mengambil kesempatan menjual emas tiruan. Ramai dah terkena, oleh itu sila hati-hati.


Siapa saya?
Anda yang kenal Sweet Luna Shop pasti kenal saya. Saya menjalankan perniagaan menjual cloth diapers aka lampin kain moden sejak tahun 2011 dan masih menjual cloth diapers. Anda boleh membeli cloth diapers terus melalui website saya www.sweetlunashop.com

Ok, inilah saya (selfie terbaik kot)...
Team saya

Ok, saya bukan nak cerita tentang cloth diapers di sini. Seperti apa yang Puan Ainon cakap, peniaga yang berjaya akan menjual pelbagai jenis bentuk perniagaan. Bermula dengan 1 perniagaan, buat perniagaan kedua dengan mendapatkan modal daripada keuntungan perniagaan pertama. Orang yang hanya menumpu pada 1 perniagaan sahaja sebenarnya telah rugi banyak. Saya ambil kata-kata tersebut sebagai motivasi.

Tapi kenapa Powergold? Pada awalnya saya hanya mahu menjadi gold saver. Sedikit untung Sweet Luna Shop saya mahu simpan dalam bentuk emas. Selepas buat kira-kira, kalau saya jadi ahli Powergold, beli goldbar segram sebulan, saya jimat RM20 sebab harga ahli dan harga jualan berbeza. Harga jualan biasanya RM20 segram lebih mahal daripada harga ahli. So, kalau saya membeli emas dengan harga ahli selama setahun, saya dah jimat RM240. Wow, banyak tu! Boleh beli 1 keping lagi goldbar 1 gram. Ok, saya decide join ahli pakej RM450 free 1/4 dinar.

Suku Dinar daripada Pakej RM450.00

Dah join ahli, saya rasa kenapa tidak kongsi dan ajak orang untuk simpan emas? Sambil2 boleh jual emas. Tak beli pon, orang dapat ilmu daripada apa yang share pun dah cukup bagus.

Dan lagi saya suka sebab bisnes tak mengganggu adrenaline saya sebab tak perlu kejar deadline. Saya boleh kumpul bonus saya dalam powergold. Carry foward for the next month pon boleh. Bonus saya tak burn kalau tak capai target pada bulan tersebut. Maka, saya boleh cakap bisness Powergold ni adalah bisness santai-santai sahaja tapi boleh buat duit.... Hahaha

Sedikit perkongsian dari saya tentang Powergold. Kepada anda yang nak jadi ahli Powergold, boleh hubungi saya 0129817976 - whatsapp / telegram

Sebarang infor boleh ke Facebook Page saya atau instgaram @sweetlunagold .

Kempen 1 bulan 1 gram 1 keluarga



0 comments:

Post a Comment

Tinggalkan Komen Anda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Borang Keahlian

Nama Penuh:
Email:
Username (2 perkataan - contoh nash gold) :
No. Telefon:
Alamat 1 :
Alamat 2 :
Alamat 3 :
Bandar :
Poskod :
Negeri :
Pilihan Pakej: Pakej Gold (RM350)
Pakej Solid Gold (RM450)
Pakej Super Power Gold (RM3,800)
Caj Penghantaran: Semenanjung (RM6.35)
Sabah / Sarawak / Labuan(RM10.60)
Pembayaran : Maybank
CIMB
Kad Kredit melaui Paypal (caj 4% akan dikenakan)
Komen (Sekiranya ada) :

Get your own free form like this one.